Dagens inköp

Idag var det rea på en bondelid tröja från MQ som jag dreglat över ett tag, så det fick helt enkelt bli dagens inköp :D
Jag fullkomligt älskar färgerna och den ska självklart få följa med på semestern ;)
I vanliga fall är jag väldigt snål när det gäller kläder till mig själv eftersom jag mer än gärna istället lägger pengarna på Damita, men ibland kan jag inte motstå när jag hittar något jag verkligen vill ha^^,
Bortsett från alla kläderna jag beställde från HM har det inte blivit mycket mer sedan i julas, haha. Kände dock att jag behövde nya sommarkläder till resan så det var därför jag klickade hem massa från HM, dock kostade inget plagg över 100 :D

Bjuder på en halvkass bild från dagens inköp :)



Tänkte även passa på att visa ett par vinröda jeanstights jag köpte förra veckan, kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0