Rihanna inställt.

Igår rullade bilen tidigt mot Malmö med Ida och Mikaela för att gå i lite affärer och äta innan det var dags att se Rihanna.
Jag hade inga direkt pengar att shoppa för, men jag kunde ändå inte låta bli att köpa ett vinrött linne från New Yorker samt en USA tröja från Gina Tricot ;)
Det blev även väldigt god mat på det, nämligen Thaimat :D Känns som jag lever på det nuförtiden, sist jag åt det var i fredags hehe. . . Är nog lite beroende :P

På kvällen sedan körde vi vidare mot arenan där Rihanna skulle ha sitt uppträdande :)
När vi kom fram var det cp mycket folk och lååånga köer, precis som på Lady Gaga förra året!
Förväntansfulla glada människor längst framme skrek och ville in. Det blev en stor chock och besvikelse för alla när dom mindre än 1h innan konserten skulle börjat ropade ut i en mikrofon att det var inställt för Rihanna var sjuk O__o Ingen tog det i första taget på allvar utan stormade istället mot ingången där "personalen" stod som man kunde prata med.
Men jo allt stämde, Rihanna låg på sjukhuset och konserten var inställd. STACKARS dom som hade rest jätte långt för detta. Fanns både människor från Norge och England... Tror knappast att Rihanna blev plötsligt sjuk, grymt dåligt att man får reda på detta med så pass lite varsel innan >.< Det fanns trots allt dom som köat betydligt längre än vi!

Nej, som jag skrev på facebook igår: "Rihanna förstörde min kväll, jag ska aldrig mer lyssna på hennes musik..... Du kan ta ditt jävla umbrella och åka hem igen, precis som vi fick göra!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0