Dag 8

Internetuppkopplingen suger om dagarna här eftersom det är så många som försöker komma åt det O.o Därför kommer inlägget upp lite sent igen :P
Vi har tagit massa bilder nu ikväll också, men dom får komma upp imorgon :)

Kvällen igår bjöd på mycket god mat på ett supermysigt ställe :)
Jag åt pasta med skinka, vilket var specialbeställt från min sida eftersom dom i stort sett bara serverar fisk här vilken jag hatar, haha ;P
Till efterrätt blev det fritrerad banan, trodde vi i alla fall... Vi fick typ bananbitar i sprit, vilket smakade liiite för mycket alkohol för min del haha XD Det häftiga var att dom tände på det så det började brinna..

Taxifärden hem var mycket rolig, eller det tyckte i alla fall jag. . .
Jag skrek till alla som gick förbi och som körde bakom. Det hela slutade med att en afrikan körde upp jämnsides, HAHA. Jag tror vår taxichaufför skämdes, om inte annat så gjorde mamma det :P Men lite roligt tyckte hon allt att det var ändå ;)

Idag har vi inte gjort allt för mycket (:
Legat och stekt vid havet hela dagen...
Blev en hel del dopp idag eftersom det varit fruktansvärt varmt! Temperaturen i vattnet låg på närmare 30 grader så man kan inte klaga på att det är kallt i alla fall :P

Imorgon ska vi på en utflykt :D
Självklart är det jag som har bestämt detta och vart vi ska, bilder får ni se sen :)) Kommer i alla fall med all säkerhet bli riktigt coola bilder där (y
Får se om jag hinner uppdatera något imorgon, men jag hoppas det :)

Nu har vi precis varit nere vid stranden och fotat 3 hästar, varav ett föl :D
Finns inte mycket av dom här vad vi har sett i alla fall, så det blev en hel del bilder...
Dock behandlar dom alla djur som skit utomlands och det kan vara plågande att se, men men jag är ganska van.










Jag har brännt mig på näsan idag, typ rudolf med röda mulen...




















Vår pool som ligger precis intill havet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0