Dag 4

Idag har vi varit inne i Sal rei igen :)
Jag och Emma han inhandlat massa godsaker till rummet ;) T.ex. chokladflingor, blev riktigt sur att dom inte hade det på frukosten som dom brukar utomlands så jag var tvungen att ha det...
Emma köpte även på sig ett par flipflop som vi prutade ner till halva priset (y
Det är riktigt dyrt här. Eller inte dyrt, men som hemma. Samtidigt är det ett väldigt fattigt land och eftersom det ligger på en ö får dom importera allting vilket gör det även dyrt för dom. Därför kan man inte pruta hur mycket som helst heller. Jag har vant mig vid Thailands billiga priser, det är nog den största anledningen till varför jag tycker det är dyrt här.

I alla fall...
Just nu sitter jag i receptionen med datorn. Jag har bara solat ryggen lite idag eftersom jag vaknade i morse av att ha brännt mig :/ Solen är verkligen starkare än vad man tror så det gäller att passa sig. Hädan efter ska jag vara väldigt noga med solkrämen om jag inte vill komma hem som en kräfta...
Som tur är har vi många dagar kvar så jag bestämde mig för att vila huden lite så man kan sola som vanligt sen igen :) Jag tror det mesta har lagt sig tills imorgon.
Förresten, klockan är 2h back här så den är inte mer än snart 5 :))

Ikväll blir det antagligen party och kameran följer självklart med!
Vi hörs imorgon, kram på er allihopa ^^,














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0