Varit och kollat på en D-ponny... :)

Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men har inte haft ork helt enkelt :)
Så nu kommer massa nya inlägg!
I söndags var jag och Fanny och kollade på en svart D-ponny, jätte söt faktiskt med ett fantastiskt steg och som även lämnat ifrån sig ett gudomligt föl! :D Gissa om jag typ bara ville ta hem hästen och ta föl på den?
Mums, vilken snygg häst det hade blivit !
Men jag har redan andra planer när det gäller hästar ;) Som jag själv tror är bättre :))
I alla fall så kollade vi på häst till Fanny och inte till mig^^,
Tyvärr hade hästen nästintill stått de 2 senaste åren så förutom att den var pigg var den även omusklad osv vilket gjorde att man hade fått börja om en hel del. Ägarna sa även att ponnyn var svår att få stopp på osv... En galen häst med andra ord vilket hade passat mig super :D Haha...











 
                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0