Det finns inget som heter föralltid.

Jag trodde verkligen på allt du sa till mig,
jag trodde verkligen på allt du gjorde åt mig,
jag trodde verkligen att jag kunde lita på dig,
jag trodde aldrig att jag skulle säga detta till dig...

Jag måste ha begått världens största misstag och känner mig totalt lurad.
Nu i efterhand känns det som du bara spelat ett fult spel :(
Jag erkänner, fan vad lättlurad jag är. Jag borde nog lyssnat på alla andra trots allt...
Att följa sitt eget hjärta fungerade inte i alla fall!

Jag hoppas att du en dag förstår vad du gjort mot mig och alla andra.
Trots allt nedtryckande du skrivit riktat åt mig, hade jag aldrig kunnat göra samma sak tillbaka.
Sjukt hur man kan älska och hata en person så mycket på samma gång


Foto: Ida Remelin













                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0