Torsdagens hoppträning ute på grus :P

I torsdags hoppade vi ute på grus :)
Vi tränade mest på en linje med 4 hinder, så det blev varken direkt några höjder eller banhoppning denna gången!
Dock tycker jag att det både är roligt och viktigt att variera träningen lite och inte bara hoppa bana hela tiden eftersom jag anser att kontrollen och tekniken är minst lika viktig^^,
Camilla sa att Damita hoppade väl och att jag red henne bra, rooligt! :)
Så jag är supernöjd över min skrutthäst, hon är såå duktig <3

Olga var självklart med och hjälpte till, alltid lika trevligt! :)))
Hon filmade även lite så ni som är intresserade hittar filmen här:
--> http://www.youtube.com/watch?v=eaWc25B7djs

Jag ska även uppdatera mitt ryttarlicens till senior så jag kan börja tävla regionala, spännande !



Bild från videon










                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser fint ut! :)

2011-05-09 @ 20:28:24
Postat av: Sandra Karlsson

Åh tack Emelie :)

Kändes kanon!

2011-05-09 @ 21:01:49
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0