Sjung om studenten.......

Efter ridningen igår var det dags att bege sig till Olofström för att fira kusinen som tog studenten! :D
Vadå tidigt att ta studenten och gå på sommarlov redan??
En aning fuskigt, själv går man inte ut förrän den 17 juni :( Men men, jag får väl överleva antar jag...

Såklart (typiskt familjen Karlsson) så kommer vi 5min för sent vilket gör att vi missar utsparken XD Vi hade oturen att min kusins klass sparkades ut först XD
Men men, det var väl inte hela världen, bara typ halva.
Dock när jag skulle fotografera henne sedan när dom gick/åkte studenttåget på stan ville inte kameran ta foto, fattade ingenting! Då märkte jag att jag glömt minneskortet hemma. HAHAHA..
Det där var enbart typiskt Rut vill jag nog säga :D
Så jag fick fotografera med mobilen. Tur att min älskade htc har så bra kamera i alla fall :))

Hemma hos Emma sedan bjöds det på mycket god mat och fika, och det var faktiskt roligt att träffa släkten också^^, Hela vår släkt är lika flummig och onormal som mig XD
Ajdå, säger nog sig själv...

Nu kan jag inte annat än att längta till min egna student! :D
Har börjar fundera på vilka jag ska bjuda ;P


Så här glad och snygg var jag hemma hos Emma igår, ehm... Failbild XD














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0