Shoppingtur med mamsen inne i K-stad + hämtning av balklänning :)

Igår åkte jag och mamma in till K-stad efter skolan för att kolla i lite affärer medan pappa var på intervju på hans ev. nya jobb :)
Jag var på jakt efter ett par balskor som jag faktiskt hittade, skönt!
Det blev även ett par joggingskor, pappa tyckte jag skulle ha dom :D Hahaha. Även mamma och pappa köpte sig ett par träningsskor. Så nu har jag både easy tone walking skor och ett par superbra joggingskor, underbart! Nu ska det börja tränas ;)
Hittade även en jätte söt topp, ett par andra skor som jag och mamma ska ha gemensamt samt lite rosetter till håret, hihi :))
Hittade även världens coolaste och praktiskaste jumpsuit i träningsformat :D Dock köpte jag inte den för den var inte värld dom pengarna haha ;P

Träningsjumpsuiten, som jag inte köpte


Mina nya joggingskor



Efter K-stad åkte vi till Vinslöv för att hämta min balklänning :D
Den sitter perfekt förutom att den är lite för lång, så den behöver bara sys upp lite :)
Klänning är plommonfärgad, alltså vinröd-lila med lite pärlor upptill. Den övre delen är figursydd medan det där nere går utåt med tyg i olika lager. *älska* :)))











                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0