Pirates of the caribbean 4!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit i Bromölla med kusinen och kollat på bio :)
Vi såg pirates of the caribbean 4.
Måste dock säga att jag är lite besviken.. Alla andra har sagt att den verkligen är jätte bra och spännande rätt igenom vilket varken jag eller Emma kan hålla med om :P
Den var bra, men inte jätte bra. Dessutom var den till och med seg i mellan åt så man nästan höll på att somna.

Jag har även longerat min bushäst idag, hon var faktiskt duktig! :)
Använde inga komplicerade grejer utan bara grimma, longeringslina och longeringsspö hahaha^^,
Tanken var bara att hon skulle få springa av sig och förhoppningsvis göra sig av med lite energi så hon inte är allt för pigg till träningen imorgon.
Fanny hängde med som sällskap, trevligt :)
Hon filmade även mig och Damita lite! Dock glömde jag sladden i stallet så film kommer imorgon :)












                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0