Och så en fika på ritz (eller två) på det ja...

Efter skolan blev det fika på ritz med Ida! :D
Känns som vi är där alldeles för ofta... Hahahaha.
Men jag älskar fika :o
Inget kan stoppa runt när hon rullar fram. . .

När jag dessutom skulle ta en nummerlapp råkade jag dra av sisådär 10st hehehe. Så typiskt mig!
En tant bredvid bara skakade på huvudet, hahaha.


Hej råtta, jag tror du behöver färga håret, hejdå.


Ida lyckades också komma med på en bild.


Hej flummiga Rut, vad ska du med sådär många nummerlappar till?













                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Ida

"inget kan stoppa runt när hon rullar fram". ?? What? Haha

2011-05-17 @ 17:27:47
URL: http://idaremelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0