Nu är det dags för Big Brother!

Nu åker jag som vanligt hem till Ida! :)
Det är där jag spenderar alla mina kvällar för att kolla på big brother och fika! HAHA...
Alltid lika trevligt!
Idag bjuds det på kyckling och nudlar samt glass, MUMS!
Jag är jätte hungrig (som vanligt) och ser fram emot att få äta :D Hahaha.

Jag svarade f.ö på mitt vinnarmejl från big brother om jag kunde få en dejt på köpet med Martin, dom lär ha tyckt jag varit helt störd... Hahahaha. Seriöst, jag hade kunnat gifta mig med honom via telefon!
Deras svar: Haha tyvärr inte :)
Hade varit roligt om dom nämnt något om detta i söndagens live program, hahahaha. Eller vänta... Kanske inte x)

Nu har jag lite bråttom :o
Ska byta om och hoppa in i bilen för att brumma iväg till Björkvägen!

Vi hörs imorgon, TJOFLAX^^,













                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-12 @ 23:09:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: ida

hahahahaaha WTF? xD Du bor ju typ hemma hos mig ;)

2011-05-13 @ 17:46:08
URL: http://idaremelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0