Middag + holjemarknad ;D

Efter tävlingen åkte jag hem till Valle och åt middag tillsammans med Rebecca mfl. :) Gott och trevligt!
Sedan begav jag, Rebecca, Tobbe och Mathilda oss till holjemarknad! :D
Fanns dock inget roligt på själva marknaden, samma skit som vanligt.
Jag och Mathilda åkte först två karuseller och efter att vi krängt massa mat och dessert tvingade även Mathilda upp mig i booster som f.ö kostade 100 spänn :o
Efter åkturen tvingade vi Tobbe köpa en rosa barbara ballong... HAHAHAHA, döör.
Den hade vi väldigt roligt med genom att blåsa in helium och fjanta oss ;P
Snacka om att man blev yr i huvudet!
Trots att jag var spymätt skulle jag självklart ha en munk också :D Och sedan avslutade vi dagen med en tobbe-bilkörning hem...
Gissa hur jag mådde när jag kom hem?
Karuseller, övermycket mat och dessert, helium och sen rallyåkning hem en bra bit också !
Jag mådde illa, hade ont i huvudet, var yr och det kändes helt enkelt som jag inte existerade :D
Meeen, det var självklart värt det.
Tack för en rolig kväll cp människor XD


Foto: Ida Remelin













                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0