Godnatt alla bloggläsare... :)

Idag fick man rida i solregn, ganska härligt ändå eftersom det inte regnade så farsligt mycket :))
Damita gick bra förutom att hon blev rädd för allting och såg spöken överallt O__o Knaaasthäst!
Blev plötsligt sugen på att träna dressyr imorgon, fråga mig inte varför XD Har alltid gjort det på tisdagar innan, vi får se ;)

Nu ligger jag nedbäddad i sängen med datorn, som vanligt då alltså, och tänkte kolla på Kung Fu Panda :D Jag och Olga somnade till den igår så jag tänkte kolla färdigt på den^^, Den var faktiskt rolig! Lite sådär lagom min humor...

Godnatt alla min bloggläsare :)
Sov gott och dröm om vita änglar som min älskade stockholms flicka alltid säger till mig (: <3
I miss her !



Foto: Ida Remelin












                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD



hihi :)



btw, du skulle inte vilja ha en bildlänk i ett inlägg i min blogg? Isf så fixar jag gärna det för är med i en tävling och om man snabbt bara röstar får man en bildlänk av mig och om du är intresserad av att få reklam + göra mig glad så läs mer om hur du gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment



kramar!

2011-05-18 @ 20:29:30
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0