Gårdagens hoppträning för världens bästa hopptränare! :)

På kvällen sedan blev det hoppträning för Camilla :)
När man var sådär lagom pigg och allt, not x)
Vi hoppade i alla fall på gräs idag vilket vi inte gjort på några gånger nu så Damita blev såklart toppad, hahaha.
Hon var jätte pigg och stark :o
Jag tyckte inte alls det gick bra men det beror på att det gått superbra de andra gångerna så man blivit lite för petig ;P
Så det räckte att jag låg lite stort eller nära på några av hinderna så gick det skit enligt mig.
Camilla sa dock att det inte alls såg så dåligt ut som jag trodde utan att det bara kändes så eftersom jag lyckats få rätt distans på i stort sett allting de senaste gångerna.
Så det kändes skönt i alla fall! ^^,
Tur att Damita inte är lika kaxig på bortaplan, hahaha. Sen verkar hon bli mer skärpt när det är tävling också (:
Så imorgon ska vi i alla fall tävla på Bokeslätt, jag hoppas verkligen det går lika bra som det brukar göra så jag blir taggad inför Öland! :D














                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till imorgon! =)

2011-05-20 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0