Det roligaste muntliga nationella provet ever! :D

Just nu sitter jag på småföretagslektionen och "arbetar" med ett projektarbete inom ämnet.
Jag är lika aktiv som vanligt ;)
Tidigare idag hade jag muntligt nationellt prov själv inför hela klassen.
De flesta har nog verkligen tänkt igenom sitt framförande men jag kladdade ihop något i morse :D = AWESOME!
Dock måste jag säga att jag aldrig haft så roligt innan, vanligen brukar man ju vara nervös men det var inte jag denna gången, hahaha.
Jag pratade om hästbloggar som innehöll massa skitsnack och skvaller samt pratade lite om vilken skillnad det var på en sådan blogg och dressyrmupparna :)
Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt och det var fler som inte kunde det XD
Man skulle även prata i runt 5 min (4-6) och jag lyckades få ihop prick 5.00 :D Great !

Jag har även pratat med min hopptränare Camilla idag via telefon.
Hon ville gratulera mig för mina fina ritter och hur duktiga vi var, hon var nämligen på plats! :)
Jätte roligt att höra :D
Ska hem till henne på tisdag och träna, ska bli intressant att se hur hon bor samt hur Damita kommer reagera, man vet ju aldrig med den hästen ;)
Sedan är vi nog mer än redo inför Öland, vi åker ju trots allt om bara 1v! :))














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0