Dagens hoppträning!

Idag har jag som vanligt på torsdagar hopptränat för Camilla :)
Gick superbra!
Det var en riktigt svår bana med mycket snäva bågar men guud vad bra det gick, MIN HÄST ÄR AMAZING!
Vi hade lite problem med en linje på två hinder då jag red på ett galoppsprång mindre men ändå på ett bra sätt. Camilla sa att det nästan var bra att det i alla fall gick lite dåligt där så vi hade något att jobba med, hon sa att det nästan gick för bra på det andra och att jag red i medvind hahaha :D Älskar den tränaren, hon är bättre än bäst. Visste inte att det kunde gå för bra...

Det vi har inplanerat nu är tävling på Sölvesborgs ridklubb (Bokeslätt) nästa helg, eventuellt en start på snapphanarna och sen det bästa... ÖLAND! :D



Bild från förra tävlingen på Sölvesborgs ridklubb :)










                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0