Brinnande lastbil i Sölve...

Stod hemma hos Heidie och kollade ut genom fönstret.
Plötsligt ser jag världens största rökmoln och bara någon sekund efter hör jag ambulansen.
Jag skriker: DET BRINNER!!
Hahahaha...
Heidie och jag springer ut och kastar oss in i bilen (så typiskt oss) och sen kommer även Heidies mamma och bror utspringandes och ska följa med, HAHA!
Det var en lastbil som hade exploderat/börjat brinna :o
Vi körde såklart långt fram för att snoka... Jag tog även bilder och filmade :D Hahaha.
Läskigt var det i alla fall!
Jag och Heidie låter lika mongo på videon som vi är i verkligheten....




Kolla även videon!
http://www.youtube.com/watch?v=7nQkh7TUacg










                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0