Balfotografering i Olofström :)

Igår var jag och kollade/fotograferade min kusins bal i Olofström :)
Jag tog med Olga som sällskap!
Först fotade jag Emma och hennes baldejt hemma hos henne i trädgården och sedan fotade jag även lite nere på själva balen, dock bara utanför eftersom man inte fick gå in.
Jag tänkte även passa på att kolla på lite inspiration till min egen bal men jag blev faktiskt besviken!
Det var inte alls många snygga klänningar att kolla på och t.o.m håret var fruktansvärt på många XD

Min kusin var lätt en av de finaste! :))
Tänkte bjuda på några bilder jag tog igår...










































                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0