Vilket schabrak!? Tyck till!

Jag har hittat ett schabrak som kanske är lite av en kopia av scapa. Kunde först inte avgöra om jag gillade det eller inte men bestämde mig till slut för att jag gillade det :D En anledning till det var nog eftersom det fanns i lite speciella och ovanliga färger :)) Som i alla fall inte jag har mycket av i min "hästgarderob"! Speciellt inga schabrak i några färger som ens är i närheten av dessa.

Det var inte speciellt dyrt heller så jag ska beställa ett. Hoppas min lilla prinsessa passar i det :)
Men jag har svårt för att bestämma mig vilket av dessa olika färger jag vill ha :/

Vilket tycker ni? 1, 2 eller 3? :D
Jag blir besviken om ingen svarar! XD

1.


2.


3.






                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Emelie

1an :)

2011-03-07 @ 10:28:31
Postat av: Rebecca

Köp ett till mig med då om du ska beställa !

Jag vill ha det på bild nr 2 :-) hur mkt kostar schabraket?

2011-03-08 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0