Uteritt i hagel...

Kan inte annat än att älska torsdagar eftersom jag slutar 11.20 :))
Så jag passade i alla fall på att rida lite tidigare idag. I vanliga fall har jag ju hoppträning på torsdagar men den var inställd så idag satsade vi på en uteritt! Vilket slutade i hagel och pissväder men det är ju en annan femma...
Damita var pigg och studsar/småsprang som hon brukar göra bredvid Linetta hahaha, knäppa häst <3
Hämtade även ut mina nya benskydd idag, dom kommer nog bli riktigt najs på min stjärna!
i helgen satsar vi på tävling annars händer det inte allt för mycket.



Foto: Jag




                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0