Nytt bett äntligen beställt! :)

Har verkligen letat ihjäl mig på ett jaktkandar/kimblewick bett som varit 2-delat med en rörlig kula i mitten och äntligen hittade jag ett! :D Som dessutom var jätte billigt, super!
Damita hoppar riktigt bra på detta bettet. Hon bockar inte, drar iväg, hänger i handen osv... Dessutom blir själv hoppen också ännu bättre (:
F.ö är klockan nu snart halv 2 på natten och det är skola tidigt imorgon. Jag har varit hemma hos en kompis och druckit för mycket kaffe... Hahaha!
Är kalaspigg så det var därför jag har suttit och letat efter detta bettet typ en timme nu!
Måste även säga att det var den mest konstigaste sidan och konstigaste beställningen jag varit med om hahaha. Men om jag fattade det rätt var det från en privatperson.
Man tryckte i storleken sen "beställ". Sen stod det en helt vanlig textruta: Skicka beställningen till: ....
Så fyllde jag i min adress sen var det tydligen klart XD Stod dessutom bara: Uppskattat fraktpris: 30
Hahaha, jaja blir säkert bra!



Bild från sidan jag beställde ifrån!




                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0