En pigg Damita och en överkänslig Linetta!

Idag fick det bli ett ridpass i padocken när det dessutom duggregnade.
Damita var pigg och stel i början, men gick bra i slutet :)

Dagens roligaste: Mathilda hoppade upp på Damita med halvlåna tyglar och skulle sedan testa trava. Konstigt nog gick det bara fortare och fortare och tillslut nästintill skenade Damita XD
Jag och Rebecca trodde vi skulle dö och Mathilda stackarn var livrädd, HAHA!

Jag hoppade även upp på Linetta en sväng efter jag ridit Damita. Gick bra tycker jag^^, Typ tredje gången jag rider henne och första gången jag galopperar på henne. Känns nästan som man hinner resa till Kina och tillbaka innan hon har tagit ett travsteg!
En väldigt känslig men härlig häst (: Hon klarar inte av att man soänner sig eller tar för mycket i munnen, däremot har hon en härlig galopp :D

Fick bli en bild på Linetta som omväxling!



Foto: Jag




                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Emma

Du glömde skriva att det även var en världsstjärna som satt upp på Damita och provade henne! Hahahaha=)

Tack för att jag fick prova. Du tar väl Camaro på nästa pay and jump?

2011-03-15 @ 07:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0