Dålig på att kommentera men gillar att "snoka"?

Måste erkänna att jag är sjukt dålig på att kommentera andras facebook, bilddagböcker och bloggar :)
Då blir man istället kallad snokare.
Men jag går in och tittar/läser för att jag är intresserad och inget annat vilket faktiskt är sant.
Sen är det självklart upp till var och en om man blockar/tar väck sina egna läsare, det får man ju själv avgöra. Men jag är i alla fall ingen snokare och det finns nog en hel del andra som är som jag.
Bara för man inte kommenterar och visar intresse betyder det inte att man inte tycker det är roligt/intressant att läsa. Kom ihåg det :)






                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha shiit då är jag också en snokare av stora mått ;D!

2011-03-24 @ 15:35:53
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0