Sweden rock 2011 !

I fredags kväll var jag på sweden rock med kusinen :))
Hade sjuukt roligt! :D
Jag har kommit på att bara man umgås med rätt personer är band in till festivalen och alkohol överskattat XD
Träffade bland annat på Olga, vi uppträdde som vi inte sätt varandra på 1 år, hahaha. Men det är sjukt hur mycket man kan sakna någon efter bara någon dag :o
Min underbara vän, livet hade inte varit värt att leva utan henne <3

Stötte även på massa med nya vänner, trevligt!
Dock beror det nog på att jag gick runt till ALLA och presenterade mig som Rut och tog folket i handen och skakade överdrivet mycket, AWESOME :D
Jag fick höra allt från det ena till det andra, bland annat hur jävla packad jag var och om jag hade knarkat. Coca cola är sanningen ;D
Jag saknar Rolf, Rut2 och alla andra vi lärde känna där :((

F.ö vägrade jag betala för någon jävla parkering, så jag ställde mig gratis i skogen :D
Rockande Rut tackar alla underbara människor som gjorde sweden rock till den bästa!
Hoppas vi ses nästa år^^,















                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0