Rut skriver...

Igår åkte min kompis från Stockholm hem efter att ha varit här sen i onsdags, lite tomt nu faktiskt :(
7 års vänskap, helt otroligt!
Damita fick vila 3 dagar förra veckan, men det fick bli som det blev nu under studenten. Tiden har inte riktigt räckt till om man säger så...
Men nu har jag all tid i världen och kan ta igen det som gått förlorat :D

Om 1 h ska jag på en intervju i hopp om att få ett sommarjobb.
Antagligen skitlön, men absolut bättre än ingenting + att det är roligt^^,
Får hoppas att det går bra i alla fall!

Efteråt blir det en tur på hästen som f.ö börjar bli lite rund om magen, hihi :)) Puss på min snäcka <3

Och min hals mår som den förtjänar... Mamma säger att det är för att jag alltid har munnen öppen så jag får in bakterier lättare än andra :( Hahahaha, konstig familj...
Jag tror dock mer på att jag använt rösten lite för effektivt denna veckan, meeen. . .
Det har abolut varit värt det! ;)


Är det fest här eller?














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0