Rut flyttar in...

Kan börja med att berätta att jag har bott i mina ridkläder sen jag red igårkväll, mysigt va?
Damita fick ett ordentligt dressyrpass vilket verkligen behövdes, galoppen var dock inte den bästa...
Kan det bero på för många uteritter på senaste mån tro? Mjaa :P Hahaha.
Får rida effektivt nu så hon är riktigt mjuk och fin tills på torsdag, men det ska vi nog kunna ordna :))

Damita sover ju ute numera så därför finns det i stort sett inte mycket att göra i stallet mer än att rida, fylla på vatten i hagen och packa lite extra hö! Trots detta var jag i stallet i 3h igår, varav bara 45min ridning, fråga mig inte hur jag lyckades med det... Tog det bara lugnt helt enkelt ;) Men det är ju som vanligt...

Efter stallet gjorde jag en daglig impulsgrej och åkte hem till Olga. Vi lagade världen godaste mat, kollade på några avsnitt av total blackout och sen däckade vi :D
Jag sover som allra bäst när jag får ligga brevid min bästavän i hennes storasäng, med eller utan ridkläder... Vilken tur att vi är så himla fräscha!

I morse lagade vi middag nummer 2 till frukost och jag kan fortfarande inte fatta hur det får plats så mycket mat i våra magar... Dom som säger att dom äter mycket vet nog inte vad mycket är, ingen slår oss i alla fall!
När jag kom hem krängde jag jordgubbar och grädde och ikväll satsar jag och Olga på ännu mer mat, 2 rulltårtor, blåbärspaj, smoothie och andra godsaker ! Slå det ni ;)

Nu ska jag till stallet och rida två hästar :)
Kan nog behöva röra på mig lite i alla fall...
Kvällen kommer bli kanon hemma hos bästavän och imorgon väntas jobb för min del^^,


SNART DRAR VI TILL HAWAII, UNDER THE COCONUT TREE...
Kan ni se Rut och Olga framför er på Hawaii? Det kan jag!















                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0