Lördag

I lördags var min kusin kvar hemma hos mig.
Hon hängde bl.a med mig till Damita som fick ett ordentligt och nyttigt dressyrpass i padocken :)
I början var hon lite stark i höger men mot slutet så lossnade hon och blev mjuk och fin i munnen tycker jag!
Jobbade mycket på volter och skänkelvikning så hon skulle få lite arbete i huvudet.
Duktig häst jag har, hon är mitt allt! <3
Efteråt fick hon en uppskattad dusch, Damita älskar att bada ;)

På kvällen var det egentligen tänkt att vi skulle dra in till rocken igen, men vi var trötta och det var faktiskt kallt ute :o Dessutom kände jag att jag behövde vila upp mig inför studentveckan!
Vi var därför i stort sett hemma hela kvällen, dock körde jag en taxi runda från rock så det blev ett snabbt besök ändå :))
















                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0