Första jobbdagen avklarad !

Då var första dagen på ett av mina sommarjobb avklarad! :)
Gick faktiskt över förväntan bortsett från några typiska Rut-tabbar i början ;P Men på något sett måste jag skämma ut mig minst en gång, det är helt enkelt givet. Frågan är bara när och hur...¨
F.ö var det faktiskt roligt vilket är något av det viktigaste, annars blir det lätt långtråkigt :P

Är ledig imorgon så då tänkte jag ta en ridtur till ryssberget om vädret tillåter^^,
Jobb återigen på måndag.

Nu börjar klockan springa iväg och det är nog dags att bege sig till min hästbuse (:
Får se vart vi rider idag, hon ska i alla fall få röra på sig lite!


Såhär slappt hade jag det på mitt jobb förra sommaren... Det bestod endast av kortspel, godis och att sola! Blev tråkigt i längden men helt klart lättförtjänta pengar :)


Linnsan gjorde dom långa dagarna roligare i alla fall! x)















                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0