FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!

I fredags tog jag då studenten! :D
Känns förjävla bra faktiskt.
Dagen började med campangefrukost hemma hos Linn med klassen och avslutades på Hanö Hus^^,

Festen hemma hos mig på kvällen blev verkligen lyckad! :))
Alla verkade ha jätte roligt och ingen stack hem överdrivet tidigt.
Jag dansade sönder mina fötter och skrek sönder min röst, men det var det allt värt!
Tack alla 40 personer som var hemma hos mig och gjorde min student helt oförglömlig <3

Även tack till Olga som tog hand om min kära häst hela dagen!
Den tiden fanns tyvärr inte för mig idag...

Nästa sikte: Min 19 års dag den 10 juli! :D









Mer bilder finns att se på min facebook :)
Ni som inte har mig, lägg till --> Sandra Rut Karlsson














                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0