En stekande Rut + festligheter :)

Idag har Rut och Olga stekt hemma hos mig vid poolen i 6h.
Vi trodde inte att vi hade fått någon färg alls, men när vi sedan gick in var båda negrar XD

Damita fick vila eftersom hon motionerat väldigt intensivt i två dagar, men imorgon tänkte jag rida henne lite lätt i alla fall :))
Skönt för henne också att kunna gå ute länge i detta underbara vädret...

Det blev även en tur till glassbåten, jag är seriöst där flera gånger i veckan.....
En riktig stammis och det är lika gott varje gång! :D

Nu har jag precis kommit hem från Ida.
Hon fyller nämligen år så jag och Olga var där en sväng, trevligt^^,
Dock körde jag på nyktert ikväll eftersom jag skulle köra men det gick lika bra ändå :D
Vi var nyktrast och högljuddast, som vanligt asså....

Laddar upp tävlingsvideon imorgon, för nu ska jag sova :))
Satsar nog även på att steka då :D














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0