Uteritt i värmen + en powerwalk för min del...

Idag var det kusinen som fick äran att ta en ridtur på min vildhäst! :)
Det blev en runda i skogen, mysigt <3
Själv gick jag bredvid vilket faktiskt fungerade bra trots mitt brutna nyckelben :P
Tidigare kunde jag inte ens röra mig och nu kan jag powerwalka utan att det känns, härligt! :D

Dock tog värmen i stort sett slut på mig, det kändes ungefär som jag vandrade i sahara-öknen.
Det blev till mesta dels skritt men även några travsträckor här och där^^,
Damita skötte sig bra bortsett från lite hopp och något bocksprång, haha typiskt henne (: <3

Efteråt fick hon en välförkänt dusch vilket uppskattades! :D
Jag kunde till och med spruta henne i ansiktet med högsta strålen och hon bara njöt, haha sötehästen :*
Jag hann knappt säga vad mörk och fin hon blev nu förrän hon låg ner och rullade sig i den enda lilla sandhög som fanns i hagen. . .
Det var inte länge mitt grusmonster fick vara ren :(















                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0