Uteritt för Damitas del och jag fotograferade på annat håll..

Idag har Damita fått komma ut i skogen lite med Thea, skönt för henne! :)
Jag följde inte med så jag kan inte säga så mycket om det, men enligt Thea var Damita väldigt pigg men det gick bra i alla fall - härligt :D
Damita såg nöjd ut när hon var tillbaka i stallet hahaha, min skrutthäst <3

Under tiden stod jag och kollade på lilla Maja när hon hoppade sin urgulliga, men något tjocka, B-ponny Florence :))
Jag försökte mig på att fotografera de sista sprången med min mobilkamera och lyckades i alla fall få till en någorlunda bra bild ;D
Det var första gången hon hoppade 70cm, gulligt!


Något suddig bild, men bra för att vara mobilkamera när det halvt regnade (y











                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0