Trevlig kväll hemma hos bästa Amanda!

Kvällen har spenderats med bästa Amanda i hennes supermysiga nya lägenhet! :)
Hennes pojkvän Gazze fick äran att visa mig runt... Mycket bra och lärorik guide: "om det är något så fråga!", hahaha, stöörd.
I alla fall så satte vi på en bra film som jag dessvärre glömt namnet på men det är ju som vanligt.. Sedan drack vi te och åt massa kakor, mums! :))
Amanda stackarn har fått den förjävliga hostan jag hade för några veckor sedan, dock hade jag hellre fått den tillbaka och sluppit vara invalid.

Och för dom som undrar hur jag mår (dvs. ingen haha) så känns det som att en kniv hugger rätt igenom mig 10ggr varje gång jag t.ex. reser mig upp från sängen ;P Dock är det betydligt bättre än i början så man ska inte klaga. Tabletterna hjälper bra även om dom gör mig jätte trött och kallsvettig...
Det är längre inga problem med att gå vilket är en stor lättnad. Jag hoppas den andra smärtan när jag göra vissa rörelser osv. också försvinner snart!

Imorgon kommer min kusin och då blir det att tagga inför falsterbo :D
Jag är redo för mässan, frågan är om den är redo för mig?
Nu ska jag i alla fall försöka sova efter att ha knarkat mängder av tabletter och skit!
NATTI <3 /Rut
















                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0