Thaimat! <3 + lite harry potter på det...

Jag blev så fruktansvärt sugen på thaimat så jag tvingade iväg mig själv att köra och köpa det...
Inte ens denna sega dagen kunde hindra mig! :D
Jag har ätit thaimat 4 gånger på en vecka, vet inte om det är så himla bra?
Hur som helst orkade jag inte ens tänka på att göra mig i ordning så jag fick helt enkelt se ut som en luffare ;P

Jag har legat i sängen och segat hela dagen och så kommer det i stort sett att förbli.
Satte på del 1 av den nya harry potter filmen, men höll på att somna efter typ 1/4 så fick stänga av... XD
Blir nog inte att titta färdigt på den idag, är alldeles för trött. . .

Har även dragit ner rullgardinerna så jag slipper se det äckliga vädret.
Tror knappast det har slutat regna, och har det det är det nog inte meningen att jag ska se det...
Tycker i vilket fall som helst synd om min lilla häst som fått duscha hela dagen :( Vilken tur att hon har regntäcke på sig i alla fall! :)) Annars hade hon sett ut som en dyngsyr katt vid det här laget :P


Foto: Jag
Modell: Sofie












                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0