Swarovski pannband vs fejk

Äkta swarovski pannband är och kommer alltid att vara snyggast oavsett!
Dock är den stora frågan, är det verkligen värt att lägga tusen spänn på ett pannband?
För mig är det inte det, då köper jag hellre något "större" för de pengarna som t.ex. ett träns eller liknande.
Själv köpte jag mitt på Göteborg horse show detta året för 179kr och det glänser nästan lika mycket som ett äkta, personer har t.o.m trott att det varit ett swarovski..
Egentligen tycker jag om att lägga lite mer pengar på snygga prylar av kvalité, men ett pannband för 1000kr - där går min gräns i alla fall. Dock finns det ju också dom som har så mycket pengar så dom kan köpa vad som helst, men dom tillhör inte jag i alla fall :P
Det som skulle få mig att köpa ett är om det skulle vara riktigt stor rea på det, inget annat. Om det inte är så att jag får ett, då är det ju rättså stor skillnad.

Nae, jag tror jag håller mig till mina fejk ändå :D
Funderar på att köpa några färger till...


Mitt fejk-swarovski pannband..


Dom äkta!












                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Linn

ooh va snygga!! :)

2011-07-20 @ 20:14:35
URL: http://liiiiinn.devote.se
Postat av: Sandra Karlsson

Ja, snygga är dom allt ;D

2011-07-20 @ 23:44:01
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0