Snart på topp igen!

Mitt nyckelben känns nästan helt läkt nu, happy :D
Idag är det exakt 3v sedan jag bröt det och läketiden var beräknad till 4-6v..
Dom på sjukhuset sa dock att det kunde dröja upp mot 12v innan jag fick rida, pfft... Jag har hört runt lite och har bestämt mig för att börja så smått igen om 1 v, känns för jävla skönt (:
Hoppningen väntar jag nog dock ytterligare 2v med efter det för att vara på säkra sidan^^,
Känns inte som jag missat allt för mycket ändå, det som svider mest är att det är en tävling i augusti som jag jätte gärna vill vara med på. Det hade behövt ske ett under för att det skulle gå i uppfyllelse :/
Nae, det arbetet får jag nog lämna över till Li hahaha ;P

Har f.ö anmält Damita och Li till ytterligare en tävling snart :)
Det får bli 1.10 och 1.20 denna gången, jag längtar redan! :D
Hoppas det går lika bra som förra gången.


Har kommit i underfund med att allt annat egentligen inte spelar någon
roll! Med ett helt nyckelben kommer jag att känna mig som en
prinsessa oavsett :D













                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0