Rix FM festivalen - Kristianstaddagarna

I morse blev man väckt av en sms-signal...
Upptäckte sedan att jag fått några andra sms, men jag sover ju ganska djupt av mina knarkar piller jag tvingas äta :D
Det blev i alla fall att stiga upp med snabba ryck då jag endast hade en halvtimme på mig att göra mig i ordning :P
Igår bestämde nämligen jag, Ida och Mikaela att vi skulle in till K-stad dagarna och kolla på Rix FM festivalen^^,
Vi hade stressat som fan för att hinna dit och när vi väl var där hade Ida kollat fel på tiden och det började inte förrän klockan sju, alltså 6h senare... Haha lyckat!
Dock fick vi se Ulrik Munther sjunga och spela en låt och det var riktigt jävla bra, älskar hans röst! :D Ska bli superroligt att få höra han ikväll...
Nu är jag nämligen hemma igen för att i stort sett bara vända för snart beger vi oss till K-stad igen :))
Fick i alla fall lite smink och mat handlat för dagen (y

På vägen hem blev det även en snabb runda in till stallet för att packa hö och pussa min fina häst <3
Imorgon ska hon visa vad hon går för! :D Jag är riktigt spänd...
Det är nämligen en duktig ryttare som ska upp och hoppa henne :))
Kommer fota/filma massor, eller ja så mycket min axel klarar av...
Jag är TAGGAD även om jag får stå på marken denna gången x)


Min alldeles egna flygmaskin <3











                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0