Överraskningar uppskattas inte av alla...

Igårkväll efter att jag och mamma hade hjälpts åt och fixa i stallet körde vår familj + min brors flickvän Therese upp till Olofström för att plocka upp min kusin Emma för vidare därifrån åka och överraska vår gemensamma kusin som fyllde 18 :)
Dock var det inte så uppskattat så vi åkte ganska snabbt igen... HAHA!

Istället begav vi oss hem till Emma!
Vi gjorde en snygg entré genom att tuta några gånger vilket inte heller uppskattades av grannarna så det kom en sur gubbe utspringandes och skällde ut oss :D Alla asgarvade, t.o.m mamma.
Ingen tog åt sig, han lär ju inte trott att vi var riktigt vettiga? Men det är vi ju i för sig inte heller. . .
I alla fall så bjöds det på massa gott hemma hos Gissléns, trevlans!
Innan vi skulle åka hem tutade jag en extra gång när vi precis passerade grannens hus, hahaha.
Tutande Rut är ute och kör! ;)

Aja, hoppas ni hade en lika rolig kväll som jag :D
Blev en hel del skratt...

TUT /RUT


2.5 år sedan, tycker det passade så bra med en snöbild såhär på
sommaren? Haha...











                                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0