Oh boy! Vilket vacker väder, solen skiner idag... Not

Godmorgon alla bloggläsare! :)
Meningen var att jag skulle gå upp vid 6 idag för att släppa ut och fodra hästarna tillsammans med Rebecca, men det räckte att jag kollade ut så somnade jag om x)
Istället gick jag hellre upp lite senare för att fixa både Damita och Linetta i hopp om att det skulle bli liiite bättre väder, men sån tur hade jag inte :P

Hästarna har hur som helst fått sova inne idag eftersom det ösregnat hela natten, skönt för dom! Dom uppskattade nog lite sovmorgon idag också...
Kändes förjävligt att släppa ut dom i detta pissvädret, men jag tror inte dom hade verlat stå inne och trampa i boxen hela dagen heller...














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0