Ny film för mig, gammal för er...

Idag har jag kollat på Step up :)
Jag tror den var från 2006 och jag såg den först idag :D Hahaha..
Finns tydligen både en andra och tredje del också som bara måste ses!
För denna var faktiskt riktigt bra.
Sen älskar jag filmer när ett gulligt par blir kära i varandra, antagligen mest för att jag själv är så överkräsen och aldrig blir kär XD
Samtidigt förstår jag inte hur vissa kan vara tillsammans med så ugly personer, förlåt men ja... :P
Rekommenderas i alla fall för er som inte redan sett den, mycket dukiga dansare som medverkar..












                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Linn

den filmen är såå grymt bra!! :) älskar den!!

2011-07-20 @ 17:02:04
URL: http://liiiiinn.devote.se
Postat av: Sandra Karlsson

Eller hur! :D

Har du sett de andra delarna också?

2011-07-20 @ 17:24:05
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0