Myggfäktning :D

Det finns nog ingen som hatar mygg så mycket som min pappa XD
Han får panik bara han hör en befinna sig i närheten. . .
Dessutom är han fullutrustad med allt som går att köpa mot mygg..
T.ex. mygglampor, myggljus, myggmedel, myggnät och jag vet inte allt!

I vilket fall som helst var det väldigt roande att sitta och kolla på han idag medans jag åt :D
Så fort det kommer en mygga flyger han upp, skriker och typ drar sig i håret?
Det är nog bäst att han stannar inne. . .
Visst jag hatar också mygg, vem gör inte?
Men man behöver ju typ inte ta livet av sig för det :D


Pappa, lägg märke till mygglampan...













                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0