Mina inköp från Falsterbo horse show 2011

Här kommer då mina inköp från falsterbo horse show vilket inte var så många... :)
Har nämligen redan planerat annat jag ska göra för mina pengar!

Men det blev i alla fall...

En eskadrongrimma av färgerna lila, grå och vit. Hennes förra lamicellgrimma ska vara vinröd men har blivit helt missfärgad och är numera ljusgrön. Så kände att det var dags för en ny! Jag har av någon konstig anledning blivit beroende av märkesgrimmor? Tycker typ allt annat är jätte fult, hahaha.




Detaljerna :)


Och självklart ett matchande grimskaft!


Ett supersnyggt schabrak, helt kär i färgerna! Bilden gör dock inte färgen rättvisa, mycket snyggare i verkligheten...


Detaljerna på schabrakets vänstra sida :)


Och på högra sidan :)












                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0