Jobb...

Idag har jag inte haft tid att uppdatera eftersom jag jobbat i stort sett hela dagen...
Vilket suger när det är så här fint väder, men men :/
Inte får man någon bra lön heller och chefen är dum i huvudet! Men ändå bättre än ingenting antar jag.. Det är ganska roligt och inte alls ansträngande i alla fall om man nu ska se på det positiva i det hela :)

På tal om helt andra saker är jag myggbetet över i stort sett hela kroppen och jag vet inte riktigt var jag ska klia någonstans, jag får typ panik..
En sak som är säkert är att jag inte kommer sova många timmar inatt i alla fall!
Dessutom måste jag till liseberg, gröna lund eller Danmark innan sommaren är slut. Ganska snart för jag är verkligen sugen på att åka karuseller :( Fullkomligt älskar det!
Måste få göra något roligt denna sommaren i alla fall, resten har ju som ni alla säkert vet varit nästintill katastrof... :/














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0