Hoppning med Damita :)

Igår så hoppade Li Damita :)
Satan vad min lilla häst blev glad, sånna där bocksprång är det inte varje dag hon gör ;P Trodde nästan Li skulle trilla av vid några tillfällen XD Hahaha.
Hur som helst så gick det jätte bra! :))
Hon sa att Damita har så pass stor galopp så det var lite svårt i början att se avstånden, precis som jag har sagt. Tänk då när jag skulle hoppa henne precis när jag köpt henne med i stort sett ingen erfarenhet alls, Li har ju tränat och tävlat i stort sett hela sitt liv (:
Istället har man fått höra från något håll att man lägger sin häst fel på hinderna osv, men varsågod och prova själv innan du uttalar dig liksom ;)

Damita hoppade mycket bra idag i alla fall :)))
Li sa att det var en härlig känsla när hon hoppade och det kan jag hålla med om. Hon hoppar så stort, väl och maffigt ;P

Olga var banpersonal, meningen säger sig själv... Hahaha.

Hon avslutade med en bana på 1.10^^, Det var ju trots allt allra första gången hon satt på hästen. Jag fotade lite i början, var ju dock tänkt att jag skulle fota sen också. Men jag hann inte riktigt med på Lis egna bana och med min halva arm typ...

Bjuder på några bilder i alla fall! :)
Bilderna blev såklart super, hur kan några bilder bli dåliga med en snygg häst och en duktig ryttare liksom? :D






Min flodhäst <3 Hahaha...













                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Li Frantz

Kan inte säga annat än att jag och Damita va grymma :D

och allt du har skrivit stämmer!!

2011-07-14 @ 23:42:05
Postat av: Sandra Karlsson

Ni är grymma!!

Jaa, i denna bloggen förekommer inga lögner. Det är bara patetiskt ;)

2011-07-15 @ 20:19:29
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0