Happy birthday to me...

Bara för att jag faktiskt fyller år idag! :)
19 år, usch känns gammalt... Börjar verkligen få ångest över åldern :/

Firade ju mig till största delen igår, men även idag blev det såklart lite firande :))
Hade tidigare sagt till mina föräldrar att jag inte önskade mig någonting och gissa om jag blev chockad när jag fick en platt-tv! :D Världens underbaraste föräldrar <3

Även några vänner tittade inom för att lämna lite presenter, gullisar <3
Meningen var ju egentligen att jag skulle ha en födelsedagsfest, men det insåg jag ju ganska snabbt efter olyckan att det inte var någon större mening ;P
Jag hade ändå knappt kunnat dansa och jag var verkligen inte på humör för att ställa till med något när jag är som jag är... Jag får helt enkelt ta igen det när jag fyller 20 istället!

Födelsedagen blev i alla fall så bra den kunde bli med tanke på alla omständigheter :)

Några av presenterna jag fick... TV, pengar, smycken, presentkort, godis och hästgrejer! :D


Min fina kladdkaka som kusinen gjort till mig :) <3













                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0