Galen kväll/natt...

Kvällen igår var lika galen som vanligt...
Jag vägrade betala någon parkeringsavgift och hittade istället ett superställe precis intill centrum att stå gratis, awesome :D Snål som vanligt!
Förutom att vi träffade massa trevligt och konstigt folk hände en del andra roliga saker också ;P

När vi satte oss i bilen för att äta märkte vi att den platsen vi hade valt hade bra snopputsikt, hahaha. Verkligen alla uträttade sina behov där eftersom det var mittemot en skog.
Ingen såg oss förrän jag la mig på tutan och Olga öppnade dörren och sa att vi hade fin snopputsikt i alla fall hahaha.
En kille: - Ja det är ju nu ni ska sätta på hellyserna också...

Gjorde även en otroligt fin entré till virvelvinden genom att halka och hamna liggandes. Upp kom jag inte heller och jag höll på att dö av skratt vilket jag ganska snabbt upptäckte att hela Karlshamn gjorde också, hehe. Olga försvann ganska snabbt från mig :D
Jag kom på sen att det var ganska tur att mitt nyckelben höll i och med att jag hamnade på det? Men det var inget jag tänkte på för stunden...
När vi sedan skulle åka virvelvinden hördes jag mest som vanligt och jag har faktiskt aldrig varit med om något liknande! Båda killarna puttade fart på oss hela tiden och sket i alla andra hahaha så jävla kul.. Jag har aldrig snurrat så där mycket innan för dom puttade ju precis hela tiden och jag har heller aldrig sett sånna där karusellkillar skratta så mycket. Undra om det var för att vi skrek så mycket eller bara för att vi var så charmiga?
Efteråt kunde vi knappt gå, och jag brukar aldrig vara så jätteyr efter den karusellen.....

Sedan började det regna - trisst.
Jag och Olga ville absolut inte bli blöta och gick till en försäljare och frågade om det var lugnt att vi tog hans 45678m höga parasoll, hahahaha. Stööööörda!

Olga blev även törstig så hon tog för sig av lite gratis slush, jag hällde på medan hon stod under med munnen . . .

Men för att sammanfatta det lite var det mesta vi gjorrde att äta, men det är ju som vanligt. Vi är alltid hungriga! Och är man någon gång inte hungrig så är man ändå sugen..

Vid 2 bestämmde vi oss för att dra hem p.g.a regnet. Det första Olga sa var att hon kände en lättnad över att vi tog bilen eftersom bussen säkert hade tagit minst en timme hem.
Musiken på högsta volym och två sjungande idioter i bilen...
Jag kan säga att jag kände en mindre lättnad när jag läste Tingsryds kommun på skylten, jag trodde vi nästan var hemma. . . Istället hamnade vi 1h uppåt i landet?
Vägarna där uppe var kaos och översvämmade, men det är ju tur att min geografi är så bra osv? Nej jag får nog ha gps med mig nästa gång..
Jag var så koncentrerad på det kassa vädret att köra i så jag tänkte inte, jag bara körde och ville hem XD

Det blev lite mycket text och jag hade säkert kunnat skriva minst lika mycket till, men detta var faktiskt en sammanfattning på vår kväll :D
Och självklart körde vi på nyktrast och galnast...


Olga och jag i virvelvinden...











                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0