Falsterbo 2011!

Nu är det bestämt!
Trots att jag i stort sett är handikappad så åker ändå även jag ner till Falsterbo :)
Jag vägrar att missa det för någonting i världen. Ingenting kan hindra mig...
Visst jag har brutit nyckelbenet men det ska jävla inte få förstöra min sommar :o
Min kusin följer med som sällskap och antagligen kommer hon får lyfta ner massa grejer osv. till mig också jag vill kolla på... Hahaha x)
Tror det blir onsdagen för våran del^^,
Vilka träffar man?
Om ni ser någon som typ inte kan röra sig så är det jag...
Tyvärr klarar min kropp inte av att tälta där iår vilket suger, men jag är glad bara jag lyckas ta mig dit!

Dessutom har jag fixat det bra för Damita :)
Jag har hittat en superduktig tjej som kommer att hoppa henne och ev. tävla henne också! Spännande!
Mer tänker jag inte avslöja, men jag känner på mig att det kommer att bli så himla bra :))
Har även andra kompisar som kommer att rida henne lite då och då för att hon ska hålla igång.
Detta är för att jag ska slippa börja om sedan när jag är bra igen och kan rida (:















                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0