ETT MÅSTE!!

Igår kom som ni säkert alla vet hööks nya katalog :P
Brukar bara kolla igenom den lite snabbt utan att direkt hitta någon jag vill ha...
Dock så hittade jag ett überläckert täcke igår som Damita hade klätt i! :D
Jag skrek rakt ut när jag såg det och visade mamma, hahaha.
DET ÄR JU BARA ETT MÅSTE!
Dessutom är det massa reflexer på det som är bra till min lilla buse som varit ute på vägarna och ränt :P
Jag älskar att klä min lilla häst i rosa, kan ju inte bli mycket läckrare än till ett svart sto :)) Sen är jag själv också galen i rosa så min häst hade nog fått lida i vilket fall som helst, även fast den inte varit svart! :D


STOR FET HISS!












                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0