En styck solblekt Damita?

Damita blir alltid mycket ljusare på sommaren! Tror hon solar för mycket och helt enkelt glömmer bort solkrämen ;) Hahaha...
Där sadlen sitter och väcken tar mest, annars är hon hyffsat mörkbrun på resten av kroppen ;P

Jag tycker personligen att jag har fått Damita så himla fin i kroppen och hullet och jag kan berätta för er att det verkligen känns att inte kunna rida :(
Mina tidigare planer för denna sommaren var att klättra på ryssberget en gång i veckan samt tävla, men det gick ju inte riktigt som man hade tänkt om man säger så...
Det räcker att Damita står en vecka, med vanlig mängd hö och knappt något gräs så får hon häng mage :P Vilket jag kan bevisa på bilden nedan.
Detta kommer bli den tråkigaste sommaren ever, men jag får helt enkelt ta igen det i höst eller något. . . :/


Jag har funnit hästen i mitt liv och jag kommer aldrig någonsin att lämna dig... <3 Alla som träffat dig säger att du är en väldigt speciell häst vilket jag håller med om till 100%. Du är den svarta drömhästen alla små flickor pekar på så fort vi går förbi och du är min, bara min! Min alldeles egna verklighet <3











                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0